mobiPaY uvjeti korištenja
Ova web stranica je prvenstveno namijenjena Potrošačima da bi ih informirala o mobiPaY usluzi.
- Općenito
- mobiPaY je SMS platna usluga specijalizirana za mikro plaćanja (detalji dalje u tekstu članka 4.) u Republici Hrvatskoj. Omogućuje Potrošačima da slanjem SMS poruke putem svog mobilnog telefonskog računa plate proizvode i usluge u nekoj online trgovini.
- mobiPaY predstavlja samo simboličko marketinško ime platne usluge koja je u vlasništvu tvrtke NTH Mobile d.o.o.
- Ovim Uvjetima korištenja usluge mobiPaY (dalje u tekstu: Uvjeti) uređuju se odnosi između NTH Mobile d.o.o., OIB: 12385860076, 42 000 Varaždin, Međimurska 28 (dalje u tekstu: Pružatelj platne usluge) s jedne strane te vlasnika mobilnih prepaid ili postpaid računa korištenih za kupnju mobiPaY uslugom (dalje u tekstu: Potrošači) s druge strane.
- Prvim podnošenjem naloga za izvršenje platne transakcije za uslugu mobiPaY, Potrošač prihvaća ove Uvjete, kao i druge interne akte Pružatelja platne usluge na koje se ovi Uvjeti pozivaju.
- mobiPaY Potrošači
- Korištenje mobiPaY platne usluge je dostupno Potrošačima mobilnih mreža A1, HT, Simpa i BonBon i to samo u online trgovinama koje imaju ugovorenu partnersku suradnju s Pružateljem platne usluge.
- Naplata proizvoda i usluga ugovornih partnera putem usluge mobiPaY za sve Potrošače vrši se terećenjem mobilnog računa Potrošača kod pripadajućeg mobilnog operatora.
- Potrošačima čiji iznos na računu nije dovoljan za plaćanje proizvoda i usluga te naknade za korištenje platne usluge, transakcija plaćanja neće biti provedena, odnosno ista će biti odbijena.
- Potrošačima kojima je iz nekog razloga na njihovom mobilnom računu onemogućeno korištenje elektroničkog novca i platnih usluga neće biti dozvoljeno korištenje usluge.
- Iznos potreban za plaćanje proizvoda i usluga će kod prepaid Potrošača mobilnih operatora biti naplaćen trenutno i umanjen sa trenutnog stanja računa, dok će kod postpaid Potrošača isti biti naplaćen i vidljiv na kraju obračunskog mjeseca u isporučenom računu operatora za mobilne usluge.
- Proces Plaćanja
- Potrošač plaća proizvode i usluge na sljedeći način: – slanjem SMS poruke s odgovarajućom ključnom riječi (kôdom) na kratki broj pojedine usluge.
- Potrošač prima potvrdu plaćanja u obliku SMS poruke na svoj mobilni telefon s podacima o:
- Datumu provođenja transakcije
- Broju narudžbe
- Naplaćenom iznosu
- Online trgovini
- Broju transakcije
- Iznosu naknade za plaćanje
- U slučaju nemogućnosti provođenja transakcije iz bilo kojeg drugog razloga, ista će biti stornirana te Potrošaču neće biti terećen njegov račun o čemu će biti obaviješten SMS porukom.
- Cijene i ograničenja
- Ukupna cijena koštanja kupljenih proizvoda i usluga je jednaka onoj prezentiranoj u online trgovini uvećanoj za naknadu platne transakcije.
- Cijena kupljenih proizvoda i usluga je utvrđena cjenikom pojedine trgovine, dok je naknada za izvršenu platnu transakciju utvrđena važećim cjenikom pojedinog mobilnog operatora.
- Iznos cijene proizvoda i usluga te naknada za plaćanje teretit će račun Potrošača samo u slučaju uspješno provedene transakcije.
- Maksimalan iznos plaćanja po transakciji za sve HT, Simpa i BonBon potrošače je 31 EUR, odnosno 30 EUR za sve A1 potrošače, dok su ograničenja ukupne potrošnje (dnevne, tjedne, mjesečne…) pojedinačno definirane u ugovoru Potrošača s vlastitim mobilnim operatorom.
- Prava potrošača u korištenju platnih usluga
Europska komisija objavila je standardiziranu elektroničku brošuru za sve države članice u kojoj se navode temeljna prava potrošača koja proizlaze iz Direktive o platnim uslugama (PSD2) i povezanog prava Unije. Republika Hrvatska navedenu je Direktivu prenijela u Zakon o platnom prometu.
Brošura o pravima potrošača u korištenju platnih usluga
- Ugovorni partneri (trgovine) – Korisnici platnih usluga
- Svaka trgovina koja želi naplaćivati svoje proizvode i usluge putem mobiPaY-a mora imati potpisan ugovor o partnerskoj suradnji s Pružateljem platne usluge.
- Za korištenje proizvoda i usluga ugovornih partnera, uključujući i rješavanje pritužbi Potrošača vezanih za pružanje usluga izvan opsega naplate usluga, u potpunosti je odgovoran ugovorni partner.
- Pružatelj platne usluge neće biti odgovoran vratiti Potrošaču naplaćeni iznos za pružene usluge ugovornog partnera. U slučaju potrebe za povratom naplaćenog iznosa, ugovorni partner će vratiti isti Potrošaču o svome trošku.
- Podnošenje prigovora
Pružatelj platne usluge osigurava nazdor i sprječavanje prijevara i neautoriziranih transakcija. Pružatelj platne usluge koristi sigurnu autorizaciju transakcije, limite potrošnje, kontrolu i analizu potrošnje te ima službu za podršku Potrošačima koja prima obavijesti o neautoriziranim platnim transakcijama i rješava reklamacije u slučaju spornih transakcija.
Prigovori i upiti o mobiPaY usluzi mogu se poslati na adresu mobipay.hr@silverlines.info ili telefonski na broj 01/6388199.
- Ostalo
- Službena web stranica usluge je mobipay.hr, na njoj Potrošač može pronaći sve relevantne informacije o usluzi, uvjeti korištenja web stranice se mogu pročitati ovdje.
- Pružatelj platne usluge zadržava pravo izmjene Uvjeta usluge o čemu će Potrošač biti obaviješten putem službene web stranice ili na drugi način u skladu s propisima.
- Ovi Uvjeti su dostupni na službenim internetskim stranicama www.mobipay.hr, te na pisani zahtjev Potrošača na e-mail adresu: podrska@mobipay.hr ili na adresu: NTH Mobile d.o.o., 42 000 Varaždin, Međimurska 28.
Uvjeti se primjenjuju od 01.01.2019. godine.